Ukończyła studia wyższe z psychologi oraz studia podyplomowe z „Diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej”. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia. Brała udział w licznych szkoleniach i warsztatach m.in.
- „Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej”,
- „Trening umiejętności społecznych TUS”,
- „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”,
- „ Bez klapsa – jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice”,
- „ Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn 1 stopnia”,
- „ Trening Zastępowania Agresji TZA-ART”,
- „ Terapia poznawczo – behawioralna zaburzeń eksternalizacyjnych ( ADHD, ODD) oraz zaburzeń lękowych i depresyjnych u dzieci i młodzieży”,
- „Pomoc socjoterapeutyczna dzieciom z rodzin z problemem alkoholowym”.
Doświadczenie zdobyła pracując w Placówkach opiekuńczo – wychowawczych, żłobkach, Niepublicznych Poradniach psychologiczno – pedagogicznych, przedszkolach, fundacjach i stowarzyszeniach. Prace swoją opiera na pracy z dziećmi i rodziną. W przedszkolu prowadzi diagnozę i terapię Integracji Sensorycznej