Nasi Terapeuci

Patrycja Osówniak

Patrycja Osówniak

Dyrektor

Jestem współtwórcą przedszkola Tukan w 2013 roku wprowadzałam w życie projekt edukacji przedszkolnej. Od początku zajmuję stanowisko menagera. Z wykształcenia jestem pielęgniarką oraz magistrem prawa. Do zawsze interesuje mnie psychologia zwłaszcza dziecięca. Uczestniczę w kursach szkoleniach konferencjach w celu pogłębiania swojej wiedzy z zakresu psychologii i pedagogiki w tym pedagogiki specjalnej. Zarządzanie placówką sprawia mi ogromną satysfakcję i daje wiele radości. Patrzenie jak rozwijają się dzieci pod naszą opieką daje mi motywację do działania. Jestem osobą empatyczną starającą się zrozumieć i wczuć w sytuację rozmówcy. Prywatnie lubię spędzać czas czytając książki, ostatnio wciągnęłam się w kolorowanki, odkryłam też sobie talent plastyczny i wykorzystuję go tworząc dekorację na ciągi komunikacyjne w budynku. Mam dwa koty Bezę i Groszka. Bardzo lubię podróże zwłaszcza te po Polsce.

(więcej…)

Ciocia Dominika

Ciocia Dominika

Pracuję na stanowisku Pedagoga Specjalnego. Ukończyłam studia na kierunku Pedagogika Specjalna  o specjalnościach “Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną” oraz “Rehabilitacja Osób ze Sprzężoną Niepełnosprawnością”

Od pięciu lat wyjeżdżam również jako wychowawca na turnusy rehabilitacyjne z dorosłymi osobami niepełnosprawnymi.

W wolnym czasie lubię spędzać czas z przyjaciółmi oraz czytać książki – głównie o tematyce kryminalnej lub fantastycznej.

Ciocia Maja

Ciocia Maja

Jestem Absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Związku Nauczycielstwa Polskiego na Wydziale” Doradztwa, Diagnozy i Terapii Pedagogicznej “. Ukończyłam  Studia Uzupełniające Magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale “Pedagogika ogólna” W bieżącym 2019 roku otrzymałam dyplom ukończenia Studiów Podyplomowych na Wydziale “Oligofrenopedagogika”

W Przedszkolu Tukan jestem  Nauczycielem  Wspomagającym i  Terapeutą Pedagogicznym.  Obecnie pracuję na grupie Misiów na stanowisku Nauczyciela. Prowadzę, również zajęcia indywidualne z dziećmi z różnorodnymi orzeczeniami zdrowotnymi.

Jestem osobą ciepłą, spokojną i oddaną swojej pracy. Bardzo wyrozumiała jak również stanowcza i wytrwała w wykonywaniu codziennych obowiązków. Praca z dziećmi daje mi ogromne zadowolenie i satysfakcję, tym bardziej jak widzę jej efekty.

Prywatnie mam dwóch wspaniałych synów. W wolnych chwilach zajmuję się sportem i czytam książki.

Ciocia Ania

Ciocia Ania

Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z edukacją włączającą oraz Terapia Pedagogiczna z edukacją włączającą. Związana z naszą placówką od sierpnia 2016 roku obecnie na stanowisku nauczyciel wychowawca grupy czterolatków biedronek. Jest bardzo ciepłą i empatyczną osobą. Sumienna, spokojna, rzetelnie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Praca z dziećmi sprawia jej bardzo dużo radości i daje dużo satysfakcji. W wolnym czasie oddaje się lekturze książek oraz podróżom.

Ewa Jędrzejowska

Ewa Jędrzejowska

Ukończyła studia wyższe w zakresie pedagogiki specjalnej oraz stosowanej analizy zachowania. Z naszą placówką związana od 2014 roku obecnie na stanowisku nauczyciela wychowawcy w grupie pięciolatków Misie. Jako pedagog specjalny poza zajęciami grupowymi prowadzi terapie indywidualne. Ulubioną metodą pracy Ewy jest Metoda Behawioralna. Jest osobą ciepłą, obdarzającą dzieci opieką, troską zrozumieniem i wyrozumiałością. Stale pracuje nad poszerzaniem swojej wiedzy. W wolnym czasie czyta kryminały polskie lub skandynawskie, słucha szant i muzyki reggae. Jest troskliwą mamą czteroletniego Kuby.

Ciocia Wiola

Ciocia Wiola

Jestem absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku Filologia klasyczna. Ukończyłam studia podyplomowe z logopedii w Warszawie. Obecnie podnoszę swoje kwalifikacje na kierunku Neurologopedia o specjalności Wczesna Interwencja Neurologopedyczna. Jestem instruktorem masażu Shantali-Special Care. Posiadam kwalifikacje do oceny neuromotorycznej gotowości do nauki oraz prowadzenia zajęć według programu Sally Goddard Blythe. W przedszkolu prowadzę zajęcia indywidualne z dziećmi wymagającymi szczególnego podejścia. Uważam, że naukę należy rozpocząć już w wieku przedszkolnym, a najlepsze efekty uzyskuje się ucząc przez zabawę, wykorzystując piosenki, rymowanki i gry słowne.

Wujek Sergiusz

Wujek Sergiusz

Ukończyłem Chmielnicki Uniwersytet Narodowy na wydziale: “Rehabilitacja fizyczna”. Jestem specjalistą od rehabilitacji fizycznej, jak również nauczycielem.

Przez 6 lat prowadziłem własną działalność, był to prywatny gabinet rehabilitacyjny “Zdrowie Plus”. Prowadziłem tam terapię z dziećmi od pierwszego miesiąca życia jak również pracowałem z osobami dorosłymi. Moja praca polegała na indywidualnym podejściu do pacjenta i połączeniu metod, satysfakcjonujących podopiecznych i ich rodziny.

W chwili obecnej jestem pracownikiem Przedszkola Tukan na stanowisku fizykoterapeuty oraz nauczycielem w grupie Misiów.

Prowadzę terapie grupowe jak również  indywidualne. Prowadzę zajęcia z Judo  dla wzmocnienia oraz lepszego rozwoju fizycznego, naszych dzieci.

Moje motto to “Pracuj od serca i osiągniesz najlepszy rezultat”.

Ciocia Agnieszka

Psycholog

Ukończyłam studia wyższe na wydziale psychologii, specjalność psychologia kliniczna. Doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując w szpitalu, stowarzyszeniu, fundacjach. Obecnie od kilku lat pracuje z małymi dziećmi oraz ich rodzicami „Bazą zdrowego wzrostu i dorastania dziecka jest dom rodzinny oraz kształtowanie poczucia bezpieczeństwa u dziecka”

Stale doskonale swoje umiejętności biorąc udział w licznych szkoleniach i warsztatach m.in.:

  • Szkolenie i certyfikat SACS-R w ramach Badabada Fundacja SYNAPSIS
  • Szkolenie: Narzędzie M-CHAT-RF do wczesnego wykrywania spektrum autyzmu
  • Seminaria: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • Cykl warsztatów: Małe dziecko z trudnościami w rozwoju
  • Kurs: Metoda Ruchu Rozwijającego wg W. Sherborne
  • Szkolenie: Bez klapsa- jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice
  • Kurs doskonalący z zakresu terapii ręki
  • Kurs I-go stopnia terapii Integracji Sensorycznej
  • Kurs i certyfikat TUS – Trening Umiejętności Społecznych
  • Liczne kursy i szkolenia jak pracować z dziećmi ze spektrum i ich rodzinami

W pracy każde dziecko traktuje indywidualnie. Prowadzę również zajęcia grupowe i TUS. Prywatnie jestem mamą dwóch synów. Lubię czytać, wędrować po szlakach górskich, obcować z naturą oraz lubię ludzi (słuchać, rozmawiać, towarzyszyć drugiemu człowiekowi)

Ciocia Urszula

Ciocia Urszula

Związana z naszą placówkom od 2017 roku na stanowisku nauczyciel języka angielskiego.  Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Rozpoczęła swoją karierę jako lektor  współpracując ze szkołą Helen Doron, później z Early Stage. Jest bardzo spokojną, ciepłą osobą, pełną pasji do tego co robi. Kocha dzieci i uwielbia się z nimi bawić. To właśnie przez zabawę uczy dzieci języka angielskiego. Ma bardzo dobry kontakt zarówno z dziećmi jak i z osobami dorosłymi.  Panią Ulę dzieci polubiły już na pierwszych zajęciach teraz z niecierpliwością czekają na koniec wakacji  i początek zajęć z angielskim. Prywatnie jest mamą trójki już dorosłych młodych ludzi oraz posiadaczką kota Ignacego i królika Kitki. Ogromną radość Pani Uli sprawia dzielenie się pasją do języka z dziećmi.

 

Ciocia Ania

Ukończyła studia wyższe z psychologi oraz studia podyplomowe z „Diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej”. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia. Brała udział w licznych szkoleniach i warsztatach m.in.

  • „Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej”,
  • „Trening umiejętności społecznych TUS”,
  • „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”,
  • „ Bez klapsa – jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice”,
  • „ Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn 1 stopnia”,
  • „ Trening Zastępowania Agresji TZA-ART”,
  • „ Terapia poznawczo – behawioralna zaburzeń eksternalizacyjnych ( ADHD, ODD) oraz zaburzeń lękowych i depresyjnych u dzieci i młodzieży”,
  • „Pomoc socjoterapeutyczna dzieciom z rodzin z problemem alkoholowym”.

Doświadczenie zdobyła pracując w Placówkach opiekuńczo – wychowawczych, żłobkach, Niepublicznych Poradniach psychologiczno – pedagogicznych, przedszkolach, fundacjach i stowarzyszeniach. Prace swoją opiera na pracy z dziećmi i rodziną. W przedszkolu prowadzi diagnozę i terapię Integracji Sensorycznej